Friday, January 7, 2011

Ad Absurdum är i behov av tips!

Ja, som titeln så stolt proklamerar så behöver jag hjälp.
Inspirationen tryter för oss alla lite då och då, men just nu har jag verkligen inte den blekaste aning om vad jag ska skriva om. Gärna i listform, men det kan egentligen vara vad som helst som är någorlunda metal-relaterat. De 13 skivbesvikelserna tog som bekant slut tidigare idag, men även om Ett manifesterande monument förmodligen kommer att fortsätta ett litet tag till så känner jag att jag behöver något nytt.

Jag hade planer på att göra en inläggsserie som jag tänkte kalla för "Obskyrt tjafs" där jag ämnade gå igenom obskyra och värdelösa skivor som av olika anledningar letat sig till min lilla skivsamling. Men även om grundidén kändes bra så anar jag att det inte blir speciellt rolig läsning för de få läsare jag faktiskt har.
Så bara bombardera kommentarsfältet med tips nu är ni snälla - det får ni gärna göra i vanliga fall också...
Och kom ihåg att inga tips är för dumma.
Tackar på förhand.

2 comments:

Tobias Nilsson said...

Vad med 'Plattor som borde ha släppts'? (här tänker jag i stil med Otyg nr. 3 f.ex.)

Henrik said...

Hmm... inte alls en dum idé det där. Jag kanske snor den och använder den på engelska i framtiden ;)
Tackar!